Forum www.herozero.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kryjówka - podpowiedzi, porady, sugestie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Alcorto
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 112 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:05, 28 Paź 2018 Powrót do góry

Kilka moich uwag co do kryjówki i porad - nie biorę za nie odpowiedzialności Wink

1. Jeżeli cię stać na robota za 20 PLN – śmiało, to jeden z lepszych boostów w grze. Ponieważ Playata na tym zarabia, więc ciężko jest ominąć wielodniowe terminy budów – dlatego też sprawili, że skracanie czasu budowy jest ekstremalnie drogie.
Mnie kasy na robota było szkoda, więc postanowiłem mocno rozwijać combo: Centrum spekulacyjne + Jednostka ulepszająca roboty pracowników. Lvl-owanie jednostki skracającej czas budowy jest koszmarnie drogie (jak wspomniałem), dlatego najpierw rozwijamy centrum ile się da... czyli mocno powyżej 90% upustu. Ponieważ to rzutuje na rozwój całej kryjówki to im wcześniej się to combo rozwinie tym lepiej.

2. O tym jak jesteś silny w tej grze decyduje głównie poziom a tu już wniosek jest prosty: Laboratorium nieskończonej wiedzy ile się da + generator.

3. Centrala kryjówki – kasa, więc wiadomo... ile się da + generator.

4. Warsztat – w wielu drużynach jest obowiązkowy, prosty przykład: na 180lvl jeden stat kosztuje 30 tyś, modyfikacja (średnia) daje 140 punktów = 4,2 miliona monet (nie, nie pomyliłem się).

5. Siłownia – na wyższych poziomach (pow 150-200lvl) przynosi bardzo odczuwalne oszczędności, ale szkoda czasu na podnoszenie jej poziomu – są zazwyczaj ważniejsze rzeczy.

6. Pozycja obronna – najbardziej bezużyteczna rzecz i to zajmująca dwa miejsca, gdybym mógł to zakazałbym ich posiadania członkom drużyny. Może doprecyzuję - nie posiadając jej NICZEGO nie tracicie, ataki na waszą kryjówkę nie zabierają wam materiałów, nie odbierają wam tez sławy. Cała lista ataków na moja kryjówkę składa się z pionowych rzędów zer. Na forach ludzie piszą o chronieniu surowców, ale ja nie mam tej pozycji od miesięcy i nic nie straciłem.
/edit/ - oj, przepraszam, chyba jest ona jednak ważna, pisałem to z pozycji hardcorowego gracza, który materiały zbiera botami Wink

7. Roboty bojowe – 2 X 6 to fajna i tania konfiguracja na szybkie zbieranie matsów i HC, oczywiście trzeba też mieć Jednostkę ulepszającą – rozwijać należy z wyczuciem bo mam wrażenie że system dobiera „godnych” przeciwników i zbyt mocne jej rozwinięcie sprawia, że walczymy z maniakami Pozycji obronnych.

8. Brakuje miejsca na to wszystko – cóż, na czas HC czasami rotuję, np.: chowam centrum spekulacyjne albo warsztat a wyjmuję dodatkowe boty bojowe.

9. Cybernetyczne Laboratorium Badawcze - fajnie to mieć, na prawdę, tyle że wszystkie wyżej wymienione rzeczy wydają mi się ważniejsze i ciągle mi na to brakuje miejsca Sad

Wszystkie liczby i wyliczenia są przykładowe i mogą się różnić w zależności od rozwoju konta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alcorto dnia Nie 19:06, 25 Lis 2018, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Alcorto
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 112 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:47, 01 Sty 2019 Powrót do góry

Warsztat - napisałem wyżej jak duże zyski generuje to miejsce, warto jednak zwrócić uwagę na jeszcze trzy aspekty:

1. Im wyższe są poziomy warsztatów członków drużyny, tym większy jest bonus drużynowy do produkowanych ulepszeń, jest to chyba jedyny przypadek w którym rozwój jednostkowy sumuje się w postaci bonusu drużynowego.

2. Często gracze skarżą się na rzadkie wypadanie uchwytu modyfikacyjnego.
Z opisu na forum można wywnioskować, że prawie zerowy procent szans na jego pojawienie się, znacznie wzrasta w przypadku losowania za oponki (Pleyata w końcu):
"Podczas ponownego odświeżania rodzaju modyfikacji, można znaleźć uchwyt modyfikacji jednorazowego użytku, który umożliwia utworzenie gniazda modyfikacyjnego na elemencie."

3. Można zmieniać punkty wyprodukowanym modyfikacjom w pralce, identycznie jak przedmiotom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alcorto dnia Wto 19:49, 01 Sty 2019, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)